Sukces w mediach Hybrid.ai i VOX w czasie pandemii

Holding Hybrid

Holding Hybrid pomimo pandemii radzi sobie doskonale. To właśnie oni otworzyli nowe rynki w roku 2020. Do najlepszych sukcesów 2020 roku Hybrid zalicza przede wszystkim otwarcie rynku w Indiach. Jest to związane z utworzeniem biorą w New Delhi, w którym stworzono dział sprzedaży. Biznes holding Hybrid znacznie się poszerzył dzięki takiemu rozwiązaniu.

Kolejna filia

Holding Hybrid stworzyło kolejną filię tzn. spółkę Hybe.io. Wyposażono ją we własną platformę DSP. Firmy takich branż jak: ecommerce, urządzenia mobilne, tworzenie aplikacji, webdevelopingu czy rozwiązań software'owych, mogą korzystać z oferowanych usług przez Hybe.io. Jest to platforma stworzona z myślą o najnowocześniejszych i innowacyjnych rozwiązaniach branżowych. Ma za zadanie przede wszystkim włączyć automatyzację do obszaru RTB programmatic. Opiera się na likwidacji systemów afiliacyjnych oraz zapewnianiu optymalizacji aktywnych instalacji RTB.
Hybrid ma się czym szczycić, ponieważ pomimo pandemii w roku 2020 zrealizował blisko 100 kampanii reklamowych dla największych brandów, takich jak: McDonald's, Volvo, Adidas, Kaufland, Orange czy Ubisoft. Jak widać firma specjalizuje się w szerokiej tematyce reklamy. Hybrid.ai i VOX przyniosły w 2020 roku podwojenie zarobków, jest to niewątpliwy sukces w branży mediów.

Jak zwiększyć wartość firmy – najważniejsze czynniki

Kolejne sukcesy

To nie są wszystkie zmiany związane z sukcesem firmy Hybrid. Sukcesem było również wprowadzenie rozwiązań z wykorzystaniem technologii computer vision wraz z formatem In-Image Ads. Ten rebrending spowodował nowe usługi skierowane do reklamowania z wykorzystaniem targetu kontekstowego.

Hybrid może się cieszyć udanym rokiem 2020 pomimo pandemii. Liczna modernizacja działających usług okazała się starzałem w dziesiątkę. Hybe.io i jej liczne spółki rozwijają się w szybkim tempie i przynoszą podwojenie zysków.